- Udostępnij
- Pliki do pobrania:
Specjalist(k)a ds. marketingu
Specjalist(k)a ds. marketingu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe na kierunkach: marketing, komunikacja, promocja, kulturoznawstwo lub PR;
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale PR/promocji/marketingu lub na podobnym stanowisku;
- praktyczna znajomość narzędzi PR-owych, w szczególności serwisów społecznościowych;
- doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi;
- umiejętność sprzedaży usług (dedykowane warsztaty, wynajmy przestrzeni/sprzętu);
- umiejętność przeprowadzania kampanii w Google Ads i w mediach społecznościowych
- umiejętność zarządzania budżetami;
- umiejętność negocjowania i sporządzania umów;
- doświadczenie w produkcji materiałów promocyjnych, druków;
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- sprawność organizacyjna, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
- mile widziana znajomość obsługi programów graficznych;
- mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
- kreatywność, znajomość poprawnej polszczyzny, sprawne posługiwanie się słowem;
- min. komunikatywna znajomość języka obcego w mowie i piśmie – preferowany język angielski.
Główne obowiązki:
- opracowanie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych DK Praga;
- współtworzenie oferty kulturalnej i programu DK Praga;
- sprzedaż usług (dedykowane warsztaty, wynajmy przestrzeni/sprzętu);
- organizowanie/współorganizowanie akcji marketingowych i promocyjnych;
- administrowanie stroną internetową oraz profilami mediów społecznościowych;
- prowadzenie budżetu z zakresu promocji w DK Praga;
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z działaniami marketingowymi.
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• ciekawą pracę na pełen etat,
• wynagrodzenie miesięczne na poziomie 6500,00 – 7000,00 brutto (ostateczna kwota zostanie ustalana w zależności od doświadczenia i kwalifikacji),
• możliwość z korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
• możliwość z preferencyjnego korzystania z zajęć i warsztatów, które organizuje Dom Kultury „Praga”
• bezpieczne warunki pracy; budynek wyposażony w windę oraz podnośnik (dostosowany do wózków inwalidzkich),
• możliwość rozwoju, nauki, szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: sekretariat@dkpraga.pl z tytułem e-maila „Praca. Specjalist(k)a ds. marketingu” do dnia 26 lutego 2024 r.
Prosimy o dopisanie następujących klauzul:
• Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przez przepisy Kodeksu pracy, zawartych w CV przez Dom Kultury „Praga” w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Dąbrowszczaków 2, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
• Opcjonalnie: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV Dom Kultury „Praga” w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Dąbrowszczaków 2 w celu wykorzystania do kolejnych procesów rekrutacji.
Informacja o przetwarzaniu danych
Dom Kultury „Praga” w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Dąbrowszczaków 2, jako administrator danych informuje, że Pani/a dane będą przetwarzane w celach związanych z rekrutacją, na podstawie przepisów Kodeksu Pracy, a w także na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a i lit. c). Przysługuje Pani/u prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, a także sprzeciwu, jeżeli przepisy dopuszczają takie działanie. Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie, przy czym nie będzie to miało wpływu na przetwarzanie dokonane przed jej wycofaniem. Dane mogą być udostępniane podmiotom, zapewniającym poprawne działanie poczty elektronicznej. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na sposób przetwarzania danych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w rekrutacji. Czas przetwarzania danych będzie wynosił 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji lub 2 lata w przypadku wyrażenia zgody na dalsze przetwarzanie do innych procesów rekrutacji.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatkami / kandydatami.